Home / احمدیہ جماعت / پگٹ کے بارے میں قادیانوں کا کھلا جھوٹ اور انٹرنیٹ حربے

پگٹ کے بارے میں قادیانوں کا کھلا جھوٹ اور انٹرنیٹ حربے

بگٹ تو جماعت احمدیہ قادیانیہ کے حواس پر ایسا چھایا ہے کہ انہوں نے لوگوں کی توجہ ہٹانے کے لیےیہ کہہ ڈالا کہ پگٹ نے اپنا دعویٰ سے توبہ کر لی حالانکہ مرزا غلام احمد نے خود کہا تھا کہ پگٹ توبہ نہیں کرے گا، اور ان کے مرنے سے تھوڑا عرصہ پہلے ہی ریویو میں آیا کہ پگٹ نے توبہ نہیں کی اس لیے رسوائی ہوئی۔

دراصل مرزا صاحب اور ان کے باوفا مرید مفتی محمد صادق نے اپنی جماعت کو انگریزی میں چھپنے والی پگٹ کے بارے میں موت کی پیشگوئی کے بارے میں بتایا ہی نہیں تھا، اور ایک سو سال تک قادیانی اس کو بھولے رہے، اور ۲۰۰۸ میں ایک امریکی قادیانی امام نے بھی انگریزی میں لکھا کہ پگٹ نے توبہ کر لی تھی، اور یہ کتاب قادیانیوں کی ویب سائٹ پر موجود ہے۔

اب چونکہ ہم نے انگلستان میں چھپنے والی انگریزی زبان میں موت کی پیشگوئی دریافت کی تو یہ کیا کرتے؟ اگر توبہ نہیں کی تو پھرتو پگٹ کو مرنا چاہئے تھا۔ ایک سال سوچ و بچار کے بعد قادیانیوں نے اپنے امام کا موقف بدل دیا اور اس کے الہام کو جھٹلاتے ہوئے یہ کہہ دیا کہ اس نے توبہ کی تھی۔ جس جھوٹ کا سہارا لیا وہ یہ تھا کہ پگٹ نے پہلے خدائی کا دعویٰ کیا اور پھر اس کو کم کر کے مسیحائی کا دعویٰ کیا۔

کاش کے مرزا صاحب زندہ ہوتے اور اپنے ماننے والوں کو عیسائیوں کی تثلیث کی ابجد کے بارے میں بتاتے ۔ کہ عیسائیت میں مسیحیت کا دعویٰ دراصل الوہیت کا دعویٰ ہوتا ہے اور نعوذ باللہ خدا کے بیٹے کی آمد ہوتی ہے جو کہ تثلیث کا حصہ ہے۔ کسی دانا عیسائی مدعی مسیحیت نے کبھی خدا باپ یا روح القدس ہونے کا دعویٰ نہیں کیا۔ اور اس کےعین مطابق ہے کہ جب ستمبر ۱۹۰۲ میں پگٹ نے دعویٰ کیا تو آدھے اخباروں نے مسیح کا دعویٰ بتایا اور آدھوں نے الوہیت کا۔چونکہ عیسائیوں کا مسیح حضرت عیسیٰ علیہ السلام کا دوسرا ظہور ہو گا اوران کے بقول وہ تثلیث الوہیت کے رکن کی حیثیت سے آئیں گے۔

(ویڈیو کے نام کے بارے میں ہماری اطلاع غلط تھی۔ معذرت۔)

About چودھری اکبر

Check Also

نسیم مہدی کا قصہ، کہانی اور جوابات

یہ تھا وہ خط جو قادیانی احمدیہ کی کینیڈا کی شاخ کے سربراہ ملک لال …

4 comments

  1. Qadiyani spokes person kahte hai ke Piggot ne pahle dawa kia, jab Mirza Ghulam Krishna ne ooske mowt ki conditional peshingoai kee to ooske baad Piggot ne dobaara dawa nahi kia. Ooski is harkat se Qadiyani spokesperson ka yeh mowqqaf tha ke dobara daawa nahi kia to matlab yeh hua ke piggot ne towba karli aur daawa se barkhast hogaya.. Piggot ne 1 baar daawa kia ya das baar, ya dobara nahi kiya lekin oosne apne daawa se inkaar kabhi bhhe nahi kiya aur na hee oose wapas liya. Yeh zaroori to nahi ke aadmi apne daawa ko baar baar dohraye. Qadiyani loag 1 JHOOT ko chupa ne ke liye 100 JHOOT bolte hain

    • بالکل ٹھیک کہا آپ نے۔
      ہم انشاءاللہ دکھائیں گے کہ اس نے بدستور دعویٰ رکھا، اور جب موقعہ ملتا کہتا رہا، اور اپنے گرجہ میں ہر اتوار کو اپنی عبادت کرواتا تھا۔

      • khaista gul saudi arab

        cheragh bibi ka larka ibn maryam kyse bana pehly ap is bat par ghor karyn per ghulam murtaza our cheragh bibi ka larka amna our abduullah ka farzand muhammad sallalahu alyhe wa sallam kyse bana pehly ap is bat par ghor karyn baad myn peshangoin se deka jaiga

  2. Jammat Excuses on this issue as they change:

    1st they said Letter is fake (proven wrong)
    2nd He didnt accept the Challenge (again showed there was not challenge )
    3rd It was not death prophecy it was about destruction again proven wrong
    4th He repented (again jammat failed to provide the proof)
    Now 5th that he changed his belief can claimed to be messiah

English Website